Monday, August 9, 2010

8.8.2010\ahad betolak ke libis[JOHOR]pd jam3.30pg dgn otai dan kwn2
selaman,tiba d libis pd jam 7.30pg

otai siam ni mkn tak pandang belakang langsung ahh.......
enam pembunuh upahan dah x sabar2 nak kelaman
Acun dah x sabar nak kelaman
si otai siam plak.. dah tak sabar nak kelaman merbuknya...

otai siam dan Aken tengok bh bertali yg Acun dapat...
hai otai...nampak berkenan jeee ngan bh bertali tu...
yang menjadi mangsa hari ini 17 ekor bh...dah dapat tunggu nak balik jeee...
dua miggu la kita jumpa plak dalam selaman k...
video

Thursday, August 5, 2010

Pikat si500 main atas tongkol kayu




5.8.2010:Khamis (salam selaman melaporkan)
lebih kurang pkl 5.30pm,saya n amizon bergerak ketempat yg di rancang.
nama tempat tak pasti..tapi tempat itu banyak bh..berhenti je motor terus
terdengar bh bising..apa lg saya pun cari tmpat laa..,tp tmpat semak susah nak cari tempat nak pacak..tengok kiri kanan ada plak nampk btang kayu yg dah di potong,tunggu apa lg..angkt btng kayu ltak atas pagar ehhh..siap semua pasang burung n racik lbh krng dlm 1mnt..dok tengah mkn rmbtan tiba2 si500 pun trus brbunyi,tak dan brapa mnit si500 tekan selang n angguk 2,3x smpai la mangsa yg di tunggu..suara blh tahn kasar terus angguk.tapi sayang x bawk kmera,tak dapt la nak tujuk bukti...saya cm ada gambar jeeee..tapi tak pa banyak lagi bh kat ctu nati kita rpt lgi.. video

Sunday, July 25, 2010

Siseladang gantung


Nama:Siseladang gantung@500
Tarikh Pelihara:2007
Jenis suara:Kecik atas tarik,selang kuku..
Pikat:Laman
Makanan yg dsukai:Cacing

sikajang tua...


Nama:sikajang tua....
Jenis suara:Sedang atas,selang,hanggutgagap 4kl...
Tarikh plihara:3.3.2008
Pikat:Pelepah,batang kayu@tanah
Makanan yg disukai:Anak siput babi..