Thursday, August 5, 2010

Pikat si500 main atas tongkol kayu




5.8.2010:Khamis (salam selaman melaporkan)
lebih kurang pkl 5.30pm,saya n amizon bergerak ketempat yg di rancang.
nama tempat tak pasti..tapi tempat itu banyak bh..berhenti je motor terus
terdengar bh bising..apa lg saya pun cari tmpat laa..,tp tmpat semak susah nak cari tempat nak pacak..tengok kiri kanan ada plak nampk btang kayu yg dah di potong,tunggu apa lg..angkt btng kayu ltak atas pagar ehhh..siap semua pasang burung n racik lbh krng dlm 1mnt..dok tengah mkn rmbtan tiba2 si500 pun trus brbunyi,tak dan brapa mnit si500 tekan selang n angguk 2,3x smpai la mangsa yg di tunggu..suara blh tahn kasar terus angguk.tapi sayang x bawk kmera,tak dapt la nak tujuk bukti...saya cm ada gambar jeeee..tapi tak pa banyak lagi bh kat ctu nati kita rpt lgi.. video

3 comments:

  1. Habis la... pagaq kebun limau org... boleh kat pakar tunggui... kesian kat keling yg dok ulang nak ambik burung tu hang sapu habis eehh...

    ReplyDelete
  2. hasihhh...dia pon dah pakat pakai pikat tonggok...abih laaa burung mantin kne kemas ngn hang hehehe.....jngn yg gudik2 hang tgglkan utk aku da laaa...

    ReplyDelete
  3. cayalah..pkat power.atas tunggul kayu bunyik lg..macam ni baru otai..tahniah

    ReplyDelete